Enllaç patrocinat

Teleassistència: detectar i actuar davant maltractaments

Maltractaments físics, econòmics i abusos de qualsevol tipus a la gent gran. / Maltratos físicos, económicos y abusos de cualquier tipo a los mayores.

Teleassistència: detectar i actuar davant maltractaments

EntradaAutor: fatec » dv. feb. 26, 2016 3:19 pm

Diputació de Barcelona ha escrit:Posada en marxa un instrument específic per detectar i actuar davant maltractaments a les persones grans del Servei Local de Teleassistència

El Servei Local de Teleassistència ha posat en marxa un protocol específic per detectar i actuar davant sospites de maltractaments a les persones grans en el Servei Local de Teleassistència.

Imatge

Aquest nou instrument, neix del marc col·laboratiu entre la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa prestadora del servei d'ambdues administracions Tunstall Televida, fruit del qual es va elaborar una ‘Guia de d'actuació davant maltractaments a les persones grans en el marc dels serveis de teleassistència', que properament estarà publicada.


   Cliqui aquí per seguir llegint

.
Avatar de l’usuari
fatec
 
Entrades: 3806
Membre des de: dc. juny 28, 2006 10:38 am

Torna a: Maltractaments i discriminació

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron

gentgran.org és una producció de Fatec, Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya
Contacte: Correu electrònic fatec@gentgran.org - Telèfon 932.150.233 (laborables de 9 a 15 hores)