Enllaç patrocinat

“Posa’t al meu lloc”, fotografia intergeneracional

Viatges, activitats dels casals, celebracions populars, festes, etc. /Viajes, actividades de los "casals", celebraciones populares, fiestas, etc.

“Posa’t al meu lloc”, fotografia intergeneracional

EntradaAutor: fatec » dv. gen. 20, 2017 2:47 pm

amicsdelagentgran.org ha escrit:“Posa’t al meu lloc”, fotografies que ens apropen

Imatge

El 2017 l’hem començat amb creativitat i aprenentatges mutus. El passat dimecres 11 de gener va tenir lloc al Centre Cívic Fort Pienc la inauguració de l’exposició de fotografia Posa’t al meu lloc com a resultat del projecte amb el mateix nom, dirigit per la fotògrafa Patricia Esteve, finançat per l’Obra Social `la Caixa´ i amb la col·laboració d’Amics de la Gent Gran.
Durant el segon trimestre del 2016 es va crear un grup intergeneracional de persones grans i voluntàries d’Amics de la Gent Gran i de joves del CaSaL d’aDoLeSCeNTs i JoVeS LLoPs deL TaGa, de Ciutat Meridiana, reunint-se setmanalment per dialogar a través de la fotografia com a element artístic que possibilita l’empatia i la participació social. L’exposició mostra el resultat d’aquest procés.

Cliqui aquí per seguir llegint

.
fatec

Entrades: 3813
Membre des de: dc. juny 28, 2006 10:38 am

Torna a: Activitats, oci, etc

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Yahoo [Bot] i 1 visitant

gentgran.org és una producció de Fatec, Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya
Contacte: Correu electrònic fatec@gentgran.org - Telèfon 932.150.233 (laborables de 9 a 15 hores)